Fotografia

Sortuj wg: ▼ Nazwa produktu | Cena
KOLEKCJA AUTORSKA:

Doskonale rozumiem, że fotografia, jako cywilizacyjne potomstwo sztuki i dokumentu, nie jest i nigdy nie będzie "towarem", jednak ponieważ wiem, jak trudno nią zarobkować zachowując przy tym twórczą i materialną niezależność od obowiązujących w Polsce koniunktur oficjalnego obiegu prasy i mediów, podjąłem nieskromną próbę komercyjnej prezentacji wybranej części swojego zdjęciowego archiwum w formie unikatowej kolekcji certyfikowanych wydruków najwyższej jakości.

  1. Oferowane reprodukcje spełniają surowe kryteria archiwizacji muzealnej.
  2. Wszystkie kopie negatywów srebrowych, barwnych i diapozytywów wykonałem z użyciem skanerów Nikon (modele: LS 5000 ED oraz LS 40 ED; różnice w wymiarach klatek zdjęciowych wynikają z chronologii ich archiwizacji oraz z faktu zastosowania odrębnych modeli skanera).
  3. Zdjęcia opracowałem elektronicznie za pomocą standardowego oprogramowania graficznego Adobe (Lightroom i Phoshop).
  4. Wydruki wykonywane są w technice pigmentowej z certyfikacją Epson Digigraphie na drukarkach Epson klasy Stysus Pro 9900.
  5. W trosce o jak najwierniejszą rejestrację szczegółów zdjęcia, jego format wyjściowy zachowano dla wartości 300 dpi.
  6. Limitowane kopie drukowane są na papierach renomowanych marek Canson i Hahnemühle. Gwarantuje to ich znakomitą żywotność, najwyższą powtarzalność opracowanego standardu obrazu oraz niezrównaną wierność odwzorowania cyfrowego pliku.
  7. Fotografie oprawiane są w ramy aluminiowe amerykańskiej firmy NielsenBainbridge™. Bezkwasowe kartony passe-partout serii White Core i Artcare tej samej firmy zapewniają wyjątkową trwałość wydruku. Do ochrony przed niekorzystnymi warunkami ekspozycji stosuję szkło antyrefleksyjne Nielsen ClearColour Plus oraz muzealne ClearColour Plus UV.
  8. Format interpolowany nielimitowanej edycji przewidziano dla wymiaru 100 cm repliki na piance typu foambord.
  9. Ceny obu kolekcji są jednakowe i nie podlegają negocjacjom.
  10. Zgodnie z warunkami regulaminu galerii internetowej do podstawowej stawki zakupu należy doliczyć koszta transportu zamówionego dzieła.
  11. Czas obróbki materiału referencyjnego (RAW, skan) zależy od rodzaju technologii-nośnika zastosowanych do jego uzyskania i wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
  12. Edycja ma charakter maksymalnie subiektywny: po prostu, niektóre zdjęcia uważam za ciekawsze, stąd ich wyższa cena i rzadsza oferta. Kolekcja jest sukcesywnie uzupełniana o nowe fotografie, niekiedy dostępne w kilku wariantach ekspozycji.


LABORATORIUM ZDJĘCIOWE:

  1. Poza ofertą sprzedaży Kolekcji Autorskiej, istnieje możliwość zlecenia usługi całkowitego opracowania i archiwizacji elektronicznej kopii dowolnego materiału zdjęciowego (skanowanie negatywów b+w, barwnych i diapozytywów 35mm, konwersja pliku RAW).
  2. Cena oraz terminy realizacji tego rodzaju obróbki są ruchome; określa je m.in. kolejność zlecenia, całkowity czas postprodukcji, w tym: skanowanie, obróbka elektroniczna pliku: ekspozycja, korekcja barwna, kadrowanie, tonowanie, retusz, etc.
  3. W celu zapewnienia najwyższych standardów pracy laboratorium, wszystkie czynności związane z finalnym przygotowaniem edytowanej klatki ustalam indywidualnie z klientem przy zachowaniu warunków kodeksu etycznego przewidzianego dla fotografii prasowej.
  4. Każda dodatkowa interwencja w obszarze parametrów jakości wymaga zwiększonego nakładu czasu, który jest kluczowym kryterium ceny realizowanej usługi, nigdy jednak nie wiąże się z jakąkolwiek manipulacją w treść sfotografowanej sceny.
  5. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalizacji w technikach klasycznych (ciemnia chemiczna: wywoływanie negatywów i odbitek srebrowych) zapewniam niezawodne rezultaty w procesie postprodukcji utajonego obrazu fotograficznego.
  6. Precyzja i rzetelne opanowanie warsztatu poparte współpracą z najważniejszymi tytułami prasowymi w kraju pozwalają mi całkowicie kontrolować parametry na każdym etapie obróbki surowca (skan, RAW).
  7. Minimalny termin realizacji zamówienia to 40 godzin roboczych, licząc od chwili dostarczenia materiału wyjściowego (negatyw, slajd, plik RAW).
  8. Cena całkowitego opracowania (patrz punkt #2 laboratorium zdjęciowego) poszczególnej klatki zależy od zastosowanej techniki i wynosi odpowiednio dla negatywów i plików cyfrowych: 600 i 300 złotych netto.
  9. Procedura obróbki tego laboratorium obejmuje wyłącznie klatki zdjęciowe negatywów akceptowalnej jakości technicznej, tj prawidłowo wywołanych i utrwalonych, bez poważnych uszkodzeń mechanicznych, oraz przechowywanych zgodnie z normami producenta.
  10. Laboratorium nie ponosi odpowiedzialności za materiały negatywowe nieodpowiednio zabezpieczone do transportu pocztowego lub uszkodzone w drodze dostarczenia za pomocą przesyłki kurierskiej.
  11. Wszelkie szczegóły zlecenia uzgadniane są z klientem indywidualnie na drodze mailowej lub telefonicznie.
  12. W przypadku konieczności uzupełnienia lub wprowadzeni jakichkolwiek zmian w powyższym regulaminie, ich treść zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej galerii.


T.R4915-321B4

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Luty 2004. Bezdomna kobieta przygotowuje się do nielegalnego noclegu na Dworcu Głównym PKP.

T.R1EBC-39796

Tomasz Reiss. Polska. Warszawa. Luty 2005. Pracownicy centralnego oddziału PZU (Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń) przygotowują się do sesji zdjęciowej ilustrującej finansowy raport roczny firmy.

T.R.uE996-4977D

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Lipiec 2003. Młody mężczyzna otwiera zębami butelkę piwa w drodze na darmowy koncert rockowy zorganizowany na Starym Rynku.

T.R.uE3D9-238C4

Tomasz Reiss. Polska. Kłodzko. Sierpień 1999. Żołnierze 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej w drodze na poligon.

T.R.uBD52-732CD

Tomasz Reiss. Polska. Kłodzko. Grudzień 1999. Żołnierz 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej w trakcie służby na stacji materiałów pędnych i smarów (MPS) wypełnia protokół wydania aprowizowanego paliwa.

T.R.uBB98-13484

Tomasz Reiss. Polska. Kłodzko. Sierpień 1999. Podoficer sztabowy 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej sporządza kopię roboczą tygodniowego planu szkolenia.

T.R.u7B5F-47983

Tomasz Reiss. Polska. Nysa. Lipiec 1999. Żołnierze 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej w Kłodzku (Jednostka Wojskowa 4448) w czasie krótkiej przerwy w manewrach poligonowych.

T.R.u4F54-538D2

Tomasz Reiss. Polska.Kłodzko. Grudzień. Żołnierz 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej celuje do siebie pistoletem służbowym w trakcie regulaminowej konserwacji broni po popołudniowych zajęciach na strzelnicy poligonowej.

T.R.u4584-71547

Tomasz Reiss. Polska.Kłodzko. 8 marca 2000. Żołnierze 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej świętują Dzień Kobiet.

T.R.u1B10-40412

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 11 stycznia 2004. Modelki odpoczywają po pokazie podczas największych w Polsce targów ślubnych zorganizowanych w hali widowiskowej Arena.

T.R.FD40-574D2

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Październik 1998. Podopieczni Hospicjum Palium przy ulicy Łąkowej odpoczywają po popołudniowej sesji zabiegowej.

T.R.FC2D-499F6

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Lipiec 2002. Niedzielny wypoczynek nad brzegiem Jeziora Maltańskiego.

T.R.FBC6-848DB

Tomasz Reiss. Polska. Wysogotowo pod Poznaniem. Czerwiec 2003. Powypadkowy wrak Polskiego Fiata 126p na złomowisku firmy Auto-Handel-Centrum Krotoski Cichy S.J., jednej z największych w Polsce stacji demontażu pojazdów.

T.R.FAAB-8550B

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 15 maja 2010. Kibice poznańskiego Lecha fetują zwycięstwo swojej drużyny w finałach Mistrzostw Polski w piłce nożnej. Pokonując zespół Zagłębia Lubin 2:0, Lech wyprzedził w tabeli ekstraklasy Wisłę Kraków i z przewagą trzech punktów zdobył po 17 latach historyczny tytuł.

T.R.FA08-964BC

Tomasz Reiss. Ukraina. Kijów. 5 grudnia 2004. Przybyli z okręgu donieckiego świeżo poślubieni małżonkowie w obecności świadków pozują do pamiątkowego zdjęcia w korytarzu przejścia podziemnego prowadzącego na Majdan Niepodległości.

T.R.F99F-6656F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Październik 1998. Pacjent Hospicjum Palium przy ulicy Łąkowej w trakcie porannego badania kontrolnego.     

T.R.F905-8516E

Tomasz Reiss. Belgia. Knocke-Heist. Kwiecień 2001. Niedzielne popołudnie na plaży najpopularniejszego nadmorskiego kurortu Belgii. 

T.R.F7F8-7504F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 2 sierpnia 2003. Podopieczni Fundacji Pomocy Samotnej Matce "Pro-Vita" opuszczają "Wewnętrzny Bank Żywności" powstały na potrzeby programu wsparcia rzeczowego dla rodzin znajdujących się w krytycznej sytuacji materialnej. Głównym celem działalności fundacji jest pomoc rodzicom samotnie wychowującym dzieci znajdującym się w krytycznej sytuacji życiowej, lokalowej i materialnej. Ponadto organizacja obejmuje opieką rodziny wielodzietne wymagające stałej  pomocy rzeczowej lub żywnościowej.

T.R.F7AC-8151F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Wrzesień 2004. Artysta rzeźbiarz Maciej Cendlak w trakcie realizacji zaprojektowanego przez siebie modelu futurystycznego szezlągu w rodzaju baigneuse zamówionego na ceremonię otwarcia klubu Browar Pub Słodownia.

T.R.F6DD-164F3

Tomasz Reiss. Polska. Katowice. 27 lipca 2002. Panna młoda przyjmuje błogosławieństwo od swej babki.

T.R.F5DD-3897B

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 7 lipca 2005. Pracownicy ZNTK (Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego) oczekują na spotkanie z kierownictwem zarządu firmy w sprawie zaległych od kwartału pensji. Strajkujący postulowali również o wdrożenie nowego systemu pozyskiwania kontraktów, przywrócenie produkcji zaległych zleceń oraz zagwarantowanie standardów BHP i wydawanie odzieży roboczej.

Polityka Cookie
Polityka Cookie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies, nasza witryny będzie je Państwu wysyłać w celach statystycznych. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Więcej informacji w "Pliki cookies".

Copyright © 2013 Monitor Artystyczny

Sklep internetowy Shoper.pl