Fotografia

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
KOLEKCJA AUTORSKA:

Doskonale rozumiem, że fotografia, jako cywilizacyjne potomstwo sztuki i dokumentu, nie jest i nigdy nie będzie "towarem", jednak ponieważ wiem, jak trudno nią zarobkować zachowując przy tym twórczą i materialną niezależność od obowiązujących w Polsce koniunktur oficjalnego obiegu prasy i mediów, podjąłem nieskromną próbę komercyjnej prezentacji wybranej części swojego zdjęciowego archiwum w formie unikatowej kolekcji certyfikowanych wydruków najwyższej jakości.

  1. Oferowane reprodukcje spełniają surowe kryteria archiwizacji muzealnej.
  2. Wszystkie kopie negatywów srebrowych, barwnych i diapozytywów wykonałem z użyciem skanerów Nikon (modele: LS 5000 ED oraz LS 40 ED; różnice w wymiarach klatek zdjęciowych wynikają z chronologii ich archiwizacji oraz z faktu zastosowania odrębnych modeli skanera).
  3. Zdjęcia opracowałem elektronicznie za pomocą standardowego oprogramowania graficznego Adobe (Lightroom i Phoshop).
  4. Wydruki wykonywane są w technice pigmentowej z certyfikacją Epson Digigraphie na drukarkach Epson klasy Stysus Pro 9900.
  5. W trosce o jak najwierniejszą rejestrację szczegółów zdjęcia, jego format wyjściowy zachowano dla wartości 300 dpi.
  6. Limitowane kopie drukowane są na papierach renomowanych marek Canson i Hahnemühle. Gwarantuje to ich znakomitą żywotność, najwyższą powtarzalność opracowanego standardu obrazu oraz niezrównaną wierność odwzorowania cyfrowego pliku.
  7. Fotografie oprawiane są w ramy aluminiowe amerykańskiej firmy NielsenBainbridge™. Bezkwasowe kartony passe-partout serii White Core i Artcare tej samej firmy zapewniają wyjątkową trwałość wydruku. Do ochrony przed niekorzystnymi warunkami ekspozycji stosuję szkło antyrefleksyjne Nielsen ClearColour Plus oraz muzealne ClearColour Plus UV.
  8. Format interpolowany nielimitowanej edycji przewidziano dla wymiaru 100 cm repliki na piance typu foambord.
  9. Ceny obu kolekcji są jednakowe i nie podlegają negocjacjom.
  10. Zgodnie z warunkami regulaminu galerii internetowej do podstawowej stawki zakupu należy doliczyć koszta transportu zamówionego dzieła.
  11. Czas obróbki materiału referencyjnego (RAW, skan) zależy od rodzaju technologii-nośnika zastosowanych do jego uzyskania i wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
  12. Edycja ma charakter maksymalnie subiektywny: po prostu, niektóre zdjęcia uważam za ciekawsze, stąd ich wyższa cena i rzadsza oferta. Kolekcja jest sukcesywnie uzupełniana o nowe fotografie, niekiedy dostępne w kilku wariantach ekspozycji.


LABORATORIUM ZDJĘCIOWE:

  1. Poza ofertą sprzedaży Kolekcji Autorskiej, istnieje możliwość zlecenia usługi całkowitego opracowania i archiwizacji elektronicznej kopii dowolnego materiału zdjęciowego (skanowanie negatywów b+w, barwnych i diapozytywów 35mm, konwersja pliku RAW).
  2. Cena oraz terminy realizacji tego rodzaju obróbki są ruchome; określa je m.in. kolejność zlecenia, całkowity czas postprodukcji, w tym: skanowanie, obróbka elektroniczna pliku: ekspozycja, korekcja barwna, kadrowanie, tonowanie, retusz, etc.
  3. W celu zapewnienia najwyższych standardów pracy laboratorium, wszystkie czynności związane z finalnym przygotowaniem edytowanej klatki ustalam indywidualnie z klientem przy zachowaniu warunków kodeksu etycznego przewidzianego dla fotografii prasowej.
  4. Każda dodatkowa interwencja w obszarze parametrów jakości wymaga zwiększonego nakładu czasu, który jest kluczowym kryterium ceny realizowanej usługi, nigdy jednak nie wiąże się z jakąkolwiek manipulacją w treść sfotografowanej sceny.
  5. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalizacji w technikach klasycznych (ciemnia chemiczna: wywoływanie negatywów i odbitek srebrowych) zapewniam niezawodne rezultaty w procesie postprodukcji utajonego obrazu fotograficznego.
  6. Precyzja i rzetelne opanowanie warsztatu poparte współpracą z najważniejszymi tytułami prasowymi w kraju pozwalają mi całkowicie kontrolować parametry na każdym etapie obróbki surowca (skan, RAW).
  7. Minimalny termin realizacji zamówienia to 40 godzin roboczych, licząc od chwili dostarczenia materiału wyjściowego (negatyw, slajd, plik RAW).
  8. Cena całkowitego opracowania (patrz punkt #2 laboratorium zdjęciowego) poszczególnej klatki zależy od zastosowanej techniki i wynosi odpowiednio dla negatywów i plików cyfrowych: 600 i 300 złotych netto.
  9. Procedura obróbki tego laboratorium obejmuje wyłącznie klatki zdjęciowe negatywów akceptowalnej jakości technicznej, tj prawidłowo wywołanych i utrwalonych, bez poważnych uszkodzeń mechanicznych, oraz przechowywanych zgodnie z normami producenta.
  10. Laboratorium nie ponosi odpowiedzialności za materiały negatywowe nieodpowiednio zabezpieczone do transportu pocztowego lub uszkodzone w drodze dostarczenia za pomocą przesyłki kurierskiej.
  11. Wszelkie szczegóły zlecenia uzgadniane są z klientem indywidualnie na drodze mailowej lub telefonicznie.
  12. W przypadku konieczności uzupełnienia lub wprowadzeni jakichkolwiek zmian w powyższym regulaminie, ich treść zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej galerii.


Polityka Cookie
Polityka Cookie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies, nasza witryny będzie je Państwu wysyłać w celach statystycznych. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Więcej informacji w "Pliki cookies".

Copyright © 2013 Monitor Artystyczny

Sklep internetowy Shoper.pl