Fotografia

Sortuj wg: ▼ Nazwa produktu | Cena
KOLEKCJA AUTORSKA:

Doskonale rozumiem, że fotografia, jako cywilizacyjne potomstwo sztuki i dokumentu, nie jest i nigdy nie będzie "towarem", jednak ponieważ wiem, jak trudno nią zarobkować zachowując przy tym twórczą i materialną niezależność od obowiązujących w Polsce koniunktur oficjalnego obiegu prasy i mediów, podjąłem nieskromną próbę komercyjnej prezentacji wybranej części swojego zdjęciowego archiwum w formie unikatowej kolekcji certyfikowanych wydruków najwyższej jakości.

  1. Oferowane reprodukcje spełniają surowe kryteria archiwizacji muzealnej.
  2. Wszystkie kopie negatywów srebrowych, barwnych i diapozytywów wykonałem z użyciem skanerów Nikon (modele: LS 5000 ED oraz LS 40 ED; różnice w wymiarach klatek zdjęciowych wynikają z chronologii ich archiwizacji oraz z faktu zastosowania odrębnych modeli skanera).
  3. Zdjęcia opracowałem elektronicznie za pomocą standardowego oprogramowania graficznego Adobe (Lightroom i Phoshop).
  4. Wydruki wykonywane są w technice pigmentowej z certyfikacją Epson Digigraphie na drukarkach Epson klasy Stysus Pro 9900.
  5. W trosce o jak najwierniejszą rejestrację szczegółów zdjęcia, jego format wyjściowy zachowano dla wartości 300 dpi.
  6. Limitowane kopie drukowane są na papierach renomowanych marek Canson i Hahnemühle. Gwarantuje to ich znakomitą żywotność, najwyższą powtarzalność opracowanego standardu obrazu oraz niezrównaną wierność odwzorowania cyfrowego pliku.
  7. Fotografie oprawiane są w ramy aluminiowe amerykańskiej firmy NielsenBainbridge™. Bezkwasowe kartony passe-partout serii White Core i Artcare tej samej firmy zapewniają wyjątkową trwałość wydruku. Do ochrony przed niekorzystnymi warunkami ekspozycji stosuję szkło antyrefleksyjne Nielsen ClearColour Plus oraz muzealne ClearColour Plus UV.
  8. Format interpolowany nielimitowanej edycji przewidziano dla wymiaru 100 cm repliki na piance typu foambord.
  9. Ceny obu kolekcji są jednakowe i nie podlegają negocjacjom.
  10. Zgodnie z warunkami regulaminu galerii internetowej do podstawowej stawki zakupu należy doliczyć koszta transportu zamówionego dzieła.
  11. Czas obróbki materiału referencyjnego (RAW, skan) zależy od rodzaju technologii-nośnika zastosowanych do jego uzyskania i wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
  12. Edycja ma charakter maksymalnie subiektywny: po prostu, niektóre zdjęcia uważam za ciekawsze, stąd ich wyższa cena i rzadsza oferta. Kolekcja jest sukcesywnie uzupełniana o nowe fotografie, niekiedy dostępne w kilku wariantach ekspozycji.


LABORATORIUM ZDJĘCIOWE:

  1. Poza ofertą sprzedaży Kolekcji Autorskiej, istnieje możliwość zlecenia usługi całkowitego opracowania i archiwizacji elektronicznej kopii dowolnego materiału zdjęciowego (skanowanie negatywów b+w, barwnych i diapozytywów 35mm, konwersja pliku RAW).
  2. Cena oraz terminy realizacji tego rodzaju obróbki są ruchome; określa je m.in. kolejność zlecenia, całkowity czas postprodukcji, w tym: skanowanie, obróbka elektroniczna pliku: ekspozycja, korekcja barwna, kadrowanie, tonowanie, retusz, etc.
  3. W celu zapewnienia najwyższych standardów pracy laboratorium, wszystkie czynności związane z finalnym przygotowaniem edytowanej klatki ustalam indywidualnie z klientem przy zachowaniu warunków kodeksu etycznego przewidzianego dla fotografii prasowej.
  4. Każda dodatkowa interwencja w obszarze parametrów jakości wymaga zwiększonego nakładu czasu, który jest kluczowym kryterium ceny realizowanej usługi, nigdy jednak nie wiąże się z jakąkolwiek manipulacją w treść sfotografowanej sceny.
  5. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalizacji w technikach klasycznych (ciemnia chemiczna: wywoływanie negatywów i odbitek srebrowych) zapewniam niezawodne rezultaty w procesie postprodukcji utajonego obrazu fotograficznego.
  6. Precyzja i rzetelne opanowanie warsztatu poparte współpracą z najważniejszymi tytułami prasowymi w kraju pozwalają mi całkowicie kontrolować parametry na każdym etapie obróbki surowca (skan, RAW).
  7. Minimalny termin realizacji zamówienia to 40 godzin roboczych, licząc od chwili dostarczenia materiału wyjściowego (negatyw, slajd, plik RAW).
  8. Cena całkowitego opracowania (patrz punkt #2 laboratorium zdjęciowego) poszczególnej klatki zależy od zastosowanej techniki i wynosi odpowiednio dla negatywów i plików cyfrowych: 600 i 300 złotych netto.
  9. Procedura obróbki tego laboratorium obejmuje wyłącznie klatki zdjęciowe negatywów akceptowalnej jakości technicznej, tj prawidłowo wywołanych i utrwalonych, bez poważnych uszkodzeń mechanicznych, oraz przechowywanych zgodnie z normami producenta.
  10. Laboratorium nie ponosi odpowiedzialności za materiały negatywowe nieodpowiednio zabezpieczone do transportu pocztowego lub uszkodzone w drodze dostarczenia za pomocą przesyłki kurierskiej.
  11. Wszelkie szczegóły zlecenia uzgadniane są z klientem indywidualnie na drodze mailowej lub telefonicznie.
  12. W przypadku konieczności uzupełnienia lub wprowadzeni jakichkolwiek zmian w powyższym regulaminie, ich treść zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej galerii.


T.R.F518-4776A T.R.F518-4776A

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Czerwiec 2004. Brygadzista PPZM "HK-Złomet" Sp. z o.o. w trakcie inspekcji składowiska złomu. Zakład należący początkowo do Grupy Kapitałowej Huta Katowice w1999 roku sprzedano spółce STALEXPORT S.A. Trzy lata później całkowity pakiet akcji przedsiębiorstwa wykupił szwedzki potentat branży recyklingu STENA METALL. Poza odzyskiem i przetwarzaniem surowców wtórnych firma oferuje również usługi outsourcingowe, takie jak: transport, wynajem kontenerów, doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania odpadami niebezpiecznymi oraz raportowanie środowiskowe.

T.R.F507-650CF T.R.F507-650CF

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 15 maja 2010. Kibice poznańskiego Lecha fetują zwycięstwo swojej drużyny w finałach Mistrzostw Polski w piłce nożnej. Pokonując zespół Zagłębia Lubin 2:0, Lech wyprzedził w tabeli ekstraklasy Wisłę Kraków i z przewagą trzech punktów zdobył po 17 latach historyczny tytuł.

T.R.F477-80232 T.R.F477-80232

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 10 października 2001. Sektor gospodarzy na Stadionie Miejskim podczas meczu Lecha Poznań i Pogonii Szczecin.

T.R.F431-7227F T.R.F431-7227F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 18 listopada 2006. Bojówki Narodowego Odrodzenia Polski (NOP) oraz kibice Kolejorza zgromadzeni na Placu Wolności w kontrdemonstracji przeciwko uczestnikom Marszu Równości. Ta pokojowa manifestacji stanowi oficjalny element obchodów Międzynarodowych Dni Równości i Tolerancji, jakie od 2004 roku odbywają się w Poznaniu. Liczne imprezy i wydarzenia im towarzyszące, każdego roku stają się pretekstem do ostrej konfrontacji mniejszości seksualnych uczestniczących w ich propagacji oraz środowisk konserwatywno-chrześcijańskich, narodowo-radykalnych i nacjonalistycznych.

T.R.F3CD-81626 T.R.F3CD-81626

Tomasz Reiss. Polska. Jarocin. 22 lipca 2007. Po obfitych deszczach poprzedniej nocy, teren pod sceną Festiwalu w Jarocinie 2007 zdominowali nieliczni spośród ponad 7 tysięcznej publiczności. W tegorocznej edycji już po raz drugi wystąpiły grupy zagraniczne, m.in Archive z Wielkiej Brytanii. Do festiwalowego konkursu zgłoszono 60 zespołów. Była to kolejna po reaktywacji w 2005 roku, udana próba wznowienia idei legendarnego Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Młodej Generacji, największego w krajach byłego Bloku Wschodniego, niezależnego przeglądu rodzimej sceny rockowej.

T.R.F357-615CF T.R.F357-615CF

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Czerwiec 2005. Pracownik jednej ze śródmiejskich restauracji odpoczywa podczas krótkiej przerwy na papierosa.

T.R.F18F-59442 T.R.F18F-59442

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 28 czerwca 2006. Mieszkańcy miasta na tle Pomnika Ofiar Czerwca 1956 obserwują oficjalne uroczystości obchodów 50 rocznicy Poznańskiego Czerwca.

T.R.EF6F-8223F T.R.EF6F-8223F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 18 czerwca 2012. Mimo przegranej 0:2 z Włochami w meczu ostatniej kolejki fazy grupowej UEFA Euro 2012, kibice reprezentacji Irlandii hucznie świetowali występ swoich idoli. Po zakończonym spotkaniu poznański Stary Rynek wypełniły tłumy roztańczonych wyspiarzy, którzy do późnych godzin okupowali lokalne uliczki i nocne lokale. Był to ostatni mecz UEFA Euro 2012 rozegrany w Poznaniu.

T.R.EA3C-507FE T.R.EA3C-507FE

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 7 listopada 2003. Pracownik administracji w zakładach Alcatel-Lucent Polska. Ta globalna spółka od lat dziewięćdziesiątych aktywnie uczestniczy w procesach modernizacji i rozwoju polskiej infrastruktury telekomunikacyjnej. Nieprzerwanie od ponad dekady Alcatel-Lucent Polska pozostaje krajowym liderem w gronie największych dostawców technologii przesyłu danych.

T.R.E93E-53357 T.R.E93E-53357

Tomasz Reiss. Ukraina. Kijów. 8 grudnia 2004. Zgromadzeni na stołecznym Placu Niepodległości zwolennicy opozycyjnego kandydata na prezydenta Ukrainy, Wiktora Juszczenki, świętują ogłoszenie przez niego zwycięstwa trwającej od 22 listopada Pomarańczowej Rewolucji.

T.R.E8E2-355AB T.R.E8E2-355AB

Tomasz Reiss. Polska. Wrocław. 17 września 1999. Pocałunek na Promenadzie Staromiejskiej.

T.R.E7AD-73008 T.R.E7AD-73008

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 25 września 2005. Lokal wyborczy w dzielnicy Winogrady w dniu wyborów parlamentarnych: członkini lokalnej komisji wyborczej udziela instrukcji podczas rejestracji wyborcy na liście. Zarówno w wyborach do Sejmu, jak i Senatu RP zwyciężyło konserwatywne PiS, uzyskując odpowiednio 155 oraz 49 mandatów.

T.R.E6B7-57122 T.R.E6B7-57122

Tomasz Reiss. Polska. Owińska. Czerwiec 2004. Niedowidzący podopieczni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach zabezpieczają sprzęt nagłośniający podczas imprezy plenerowej zorganizowanej w związku z dorocznymi Zawodami Integracyjnymi w Czwórboju Lekkoatletycznym.

T.R.E642-21478 T.R.E642-21478

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 10 października 2001. Trener Lecha Poznań, Bogusław Baniak schodzi do szatni po zwycięskim meczu swoich podopiecznych nad zespołem Pogonii Szczecin.

 

T.R.E5B3-512CD T.R.E5B3-512CD

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Styczeń 1998. Bezdomny mężczyzna nocuje na poczekalni dworca kolejowego Poznań-Dębiec.

T.R.E1E6-550AE T.R.E1E6-550AE

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Październik 2005. Pasażerowie linii nocnej nr 234 oczekują na odjazd autobusu spod Dworca Głównego PKP.

T.R.E0EC-791BB T.R.E0EC-791BB

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Marzec 2001. Z nadejściem wiosny warunki życia w tym prowizorycznym koczowisku nad Wartą polepszają się. Dogodna lokalizacja na przemysłowym odcinku rzeki w ścisłym centrum miasta oraz stała opieka pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, podczas surowej zimy pozwoliły czworgu zamieszkałym tam bezdomnych bezpiecznie przetrwać ten najtrudniejszy w całym roku okres. Wieloletnie bezrobocie, alkoholizm, przemoc domowa oraz utrata zamieszkania na skutek zadłużenia czynszowego to najczęstsze przyczyny bezdomności w Poznaniu.

T.R.E01D-4774F T.R.E01D-4774F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 14 listopada 2001. Pododdział policji zabezpieczający międzynarodowy mecz reprezentacji Polski i Kamerunu przygotowuje się do interwencji porządkowej.

T.R.DD6A-524BA T.R.DD6A-524BA

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 16 czerwca 2012. Fani polskiej Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej reagują na zwycięskiego gola drużyny czeskiej podczas meczu o wyjście z grupy A i grę w ćwierćfinałach UEFA Euro 2012.

T.R.DB09-2710C T.R.DB09-2710C

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 10 października 2001. Zawodnik Pogonii Szczecin zbiera płonące flary rzucone na murawę boiska przez niezadowolonych kibiców swojej drużyny w trakcie krótkiej przerwy poprzedzającej serię rzutów karnych w meczu wyjazdowym przeciwko Lechowi Poznań.

T.R.D716-625B2 T.R.D716-625B2

Tomasz Reiss. Polska. Środa Wielkopolska. 7 września 2003. Mieszkańcy miasta podczas festynu piwnego zorganizowanego przez Tyskie Browary Książęce, przedstawiciela Kompanii Piwowarskiej, największego producenta piwa w Polsce.

Polityka Cookie
Polityka Cookie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies, nasza witryny będzie je Państwu wysyłać w celach statystycznych. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Więcej informacji w "Pliki cookies".

Copyright © 2013 Monitor Artystyczny

Sklep internetowy Shoper.pl