Fotografia

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
KOLEKCJA AUTORSKA:

Doskonale rozumiem, że fotografia, jako cywilizacyjne potomstwo sztuki i dokumentu, nie jest i nigdy nie będzie "towarem", jednak ponieważ wiem, jak trudno nią zarobkować zachowując przy tym twórczą i materialną niezależność od obowiązujących w Polsce koniunktur oficjalnego obiegu prasy i mediów, podjąłem nieskromną próbę komercyjnej prezentacji wybranej części swojego zdjęciowego archiwum w formie unikatowej kolekcji certyfikowanych wydruków najwyższej jakości.

  1. Oferowane reprodukcje spełniają surowe kryteria archiwizacji muzealnej.
  2. Wszystkie kopie negatywów srebrowych, barwnych i diapozytywów wykonałem z użyciem skanerów Nikon (modele: LS 5000 ED oraz LS 40 ED; różnice w wymiarach klatek zdjęciowych wynikają z chronologii ich archiwizacji oraz z faktu zastosowania odrębnych modeli skanera).
  3. Zdjęcia opracowałem elektronicznie za pomocą standardowego oprogramowania graficznego Adobe (Lightroom i Phoshop).
  4. Wydruki wykonywane są w technice pigmentowej z certyfikacją Epson Digigraphie na drukarkach Epson klasy Stysus Pro 9900.
  5. W trosce o jak najwierniejszą rejestrację szczegółów zdjęcia, jego format wyjściowy zachowano dla wartości 300 dpi.
  6. Limitowane kopie drukowane są na papierach renomowanych marek Canson i Hahnemühle. Gwarantuje to ich znakomitą żywotność, najwyższą powtarzalność opracowanego standardu obrazu oraz niezrównaną wierność odwzorowania cyfrowego pliku.
  7. Fotografie oprawiane są w ramy aluminiowe amerykańskiej firmy NielsenBainbridge™. Bezkwasowe kartony passe-partout serii White Core i Artcare tej samej firmy zapewniają wyjątkową trwałość wydruku. Do ochrony przed niekorzystnymi warunkami ekspozycji stosuję szkło antyrefleksyjne Nielsen ClearColour Plus oraz muzealne ClearColour Plus UV.
  8. Format interpolowany nielimitowanej edycji przewidziano dla wymiaru 100 cm repliki na piance typu foambord.
  9. Ceny obu kolekcji są jednakowe i nie podlegają negocjacjom.
  10. Zgodnie z warunkami regulaminu galerii internetowej do podstawowej stawki zakupu należy doliczyć koszta transportu zamówionego dzieła.
  11. Czas obróbki materiału referencyjnego (RAW, skan) zależy od rodzaju technologii-nośnika zastosowanych do jego uzyskania i wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
  12. Edycja ma charakter maksymalnie subiektywny: po prostu, niektóre zdjęcia uważam za ciekawsze, stąd ich wyższa cena i rzadsza oferta. Kolekcja jest sukcesywnie uzupełniana o nowe fotografie, niekiedy dostępne w kilku wariantach ekspozycji.


LABORATORIUM ZDJĘCIOWE:

  1. Poza ofertą sprzedaży Kolekcji Autorskiej, istnieje możliwość zlecenia usługi całkowitego opracowania i archiwizacji elektronicznej kopii dowolnego materiału zdjęciowego (skanowanie negatywów b+w, barwnych i diapozytywów 35mm, konwersja pliku RAW).
  2. Cena oraz terminy realizacji tego rodzaju obróbki są ruchome; określa je m.in. kolejność zlecenia, całkowity czas postprodukcji, w tym: skanowanie, obróbka elektroniczna pliku: ekspozycja, korekcja barwna, kadrowanie, tonowanie, retusz, etc.
  3. W celu zapewnienia najwyższych standardów pracy laboratorium, wszystkie czynności związane z finalnym przygotowaniem edytowanej klatki ustalam indywidualnie z klientem przy zachowaniu warunków kodeksu etycznego przewidzianego dla fotografii prasowej.
  4. Każda dodatkowa interwencja w obszarze parametrów jakości wymaga zwiększonego nakładu czasu, który jest kluczowym kryterium ceny realizowanej usługi, nigdy jednak nie wiąże się z jakąkolwiek manipulacją w treść sfotografowanej sceny.
  5. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalizacji w technikach klasycznych (ciemnia chemiczna: wywoływanie negatywów i odbitek srebrowych) zapewniam niezawodne rezultaty w procesie postprodukcji utajonego obrazu fotograficznego.
  6. Precyzja i rzetelne opanowanie warsztatu poparte współpracą z najważniejszymi tytułami prasowymi w kraju pozwalają mi całkowicie kontrolować parametry na każdym etapie obróbki surowca (skan, RAW).
  7. Minimalny termin realizacji zamówienia to 40 godzin roboczych, licząc od chwili dostarczenia materiału wyjściowego (negatyw, slajd, plik RAW).
  8. Cena całkowitego opracowania (patrz punkt #2 laboratorium zdjęciowego) poszczególnej klatki zależy od zastosowanej techniki i wynosi odpowiednio dla negatywów i plików cyfrowych: 600 i 300 złotych netto.
  9. Procedura obróbki tego laboratorium obejmuje wyłącznie klatki zdjęciowe negatywów akceptowalnej jakości technicznej, tj prawidłowo wywołanych i utrwalonych, bez poważnych uszkodzeń mechanicznych, oraz przechowywanych zgodnie z normami producenta.
  10. Laboratorium nie ponosi odpowiedzialności za materiały negatywowe nieodpowiednio zabezpieczone do transportu pocztowego lub uszkodzone w drodze dostarczenia za pomocą przesyłki kurierskiej.
  11. Wszelkie szczegóły zlecenia uzgadniane są z klientem indywidualnie na drodze mailowej lub telefonicznie.
  12. W przypadku konieczności uzupełnienia lub wprowadzeni jakichkolwiek zmian w powyższym regulaminie, ich treść zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej galerii.


T.R.5388-272BA T.R.5388-272BA

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 16 czerwca 2012. Polscy kibice spontanicznie komentują przegraną swojej drużyny i odpadnięcie z turnieju w rozgrywkach mistrzostw Europy UEFA Euro 2012.

T.R.56F9-60911 T.R.56F9-60911

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 28 czerwca 2003. Uczestnicy Poznańskiego Czerwca podczas uroczystego apelu pod Pomnikiem Ofiar 1956 roku w dniu obchodów 47 rocznicy wydarzeń.

T.R.5B04-64256 T.R.5B04-64256

Tomasz Reiss. Ukraina. Kijów. 8 grudnia 2004. Lider opozycji i kandydat na prezydenta Ukrainy, Wiktor Juszczenko udziela wywiadu międzynarodowej grupie dziennikarzy chwilę po oficjalnym ogłoszeniu zakończenia trwającej od 22 listopada Pomarańczowej Rewolucji.

T.R.679A-60131 T.R.679A-60131

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Czerwiec 2000. Hotel Meridian: uczestnicy imprezy firmowej dla pracowników sieci telefonii komórkowej Era GSM (obecnie T-Mobile) świętują wprowadzenie do oferty firmy usługi transmisji danych GPRS.

T.R.695F-219F0 T.R.695F-219F0

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. Marzec 1998. Pracownik Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu podczas robót konserwatorsko-budowlanych przeprowadzonych w ramach remontu południowej nitki Mostu Dworcowego. Ta powstała w 1909 roku zabytkowa konstrukcja, służyła pierwotnie jako przeprawa uliczna dla lekkich tramwajów i dorożek. W latach 50 przeprowadzono pierwsze poszerzenia mostu, jednak na skutek braku wymaganych dodatkowych remontów obiekt niszczał jeszcze ponad 3 dekady. Kolejne adaptacje poczyniono na przełomie lat 80 i 90. Sytuacja jednak powtórzyła się i po alarmującym orzeczeniu ekspertów budowlanych Politechniki Poznańskiej, w 1996 roku władze miasta postanowiły o konieczności jego zamknięcia. W ciągu następnych 2 lat gruntownie przebudowano i odrestaurowano most. Najcenniejsze historycznie fragmenty ocalono; stalowe podpory wzmocniono natomiast murowane elementy odtworzono z najwyższą starannością. Po 16 miesiącach kosztownego remontu ( jego budżet przekroczył 36 mln złotych), we wtorek, 22 grudnia 1998 roku Most Dworcowy oficjalnie otwarto, przywracając do ruchu najważniejszy odcinek śródmiejskiej arterii.

T.R.6BAB-905EE T.R.6BAB-905EE

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 1 maja 2002. Właściciel straganu z sandałami zażywa kąpieli słonecznej na terenie prowizorycznego targowiska zaaranżowanego w dniu Święta Pracy. W tle hala widowisko-sportowa Arena.

T.R.6E1F-6389E T.R.6E1F-6389E

Tomasz Reiss. Polska. Tarnowo Podgórne. Luty 2003. Goście uroczystego bankietu zorganizowanego przez władze miasta z okazji otwarcia najnowocześniejszej w gminie  hali sportowej.

T.R.6F34-997B3 T.R.6F34-997B3

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 16 czerwca 2012. Fani polskiej Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej w trakcie pierwszej połowy meczu Polska-Czechy rozegranego w ramach mistrzostw Europy UEFA Euro 2012.  

T.R.6FC6-75090 T.R.6FC6-75090

Tomasz Reiss. Polska. Jarocin. 12 sierpnia 2000. Grupa nastolatków w trakcie porannej toalety podczas Start Festival Jarocin 2000. Impreza była pierwszą po sześciu latach próbą reaktywacjii legendarnego Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Młodej Generacji, największego w krajach Bloku Wschodniego, niezależnego przeglądu rodzimej sceny rockowej.

T.R.7061-38988 T.R.7061-38988

Tomasz Reiss. Polska. Kłodzko. Październik 1999. Pododdział 6 Kompanii 22 Karpackiego Batalionu Piechoty Górskiej w trakcie krótkiej przerwy podczas szkoleń poligonowych.

T.R.713A-51775 T.R.713A-51775

Tomasz Reiss. Polska. Łódź. 21 września 2013. Weselne zawody w piciu wódki; rywalizacja polegała na tym, by z wysokości wyprostowanego ramienia w możliwie krótkim czasie opróżnić kieliszek nie roniąc przy tym kropli alkoholu. Zwycięzcę obdarowano butelką wysokogatunkowego spirytusu.

T.R.75CB-195A6 T.R.75CB-195A6

Tomasz Reiss. Polska. Wielkopolska. Październik 2005. Pracownicy drogowi przygotowują sprzęt w trakcie porannej zmiany.

T.R.7940-21264 T.R.7940-21264

Tomasz Reiss. Polska. Kraków. Wawel. 18 kwietnia 2010. Prezes PiS, Jarosław Kaczyński w otoczeniu rodziny podczas uroczystości pogrzebowych zmarłej w Katastrofie Smoleńskiej pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich.

T.R.799F-146EF T.R.799F-146EF

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 16 czerwca 2012. Fani reprezentacji narodowej Polski w piłce nożnej zmierzają do Strefy Kibica, by uczestniczyć w publicznej transmisji meczu Polska-Czechy w walce o kwalifikację do ćwierćfinałów UEFA Euro 2012.

T.R.7D6A-9508B T.R.7D6A-9508B

Tomasz Reiss. Polska. Katowice. 27 lipca 2002. Pan młody podczas pierwszego weselnego tańca.

T.R.7FCC-16561 T.R.7FCC-16561

Tomasz Reiss. Ukraina. Kijów. 6 grudnia 2004. Demonstranci zgromadzeni pod Pałacem Maryjskim oczekują na wyniki trzeciej rundy rokowań z udziałem rządu, reprezentantów opozycji oraz zagranicznych mediatorów. Niestety i te negocjacje zakończyły się fiaskiem, nie rozstrzygając niczego w trwającym od dwóch tygodni konflikcie zwolenników Pomarańczowej Rewolucji z władzami państwowymi Ukrainy.

T.R.804E-837B0 T.R.804E-837B0

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 12 czerwca 2005. Zawodnik przygotowuje się do występu w Drużynowych Mistrzostwach Świata Par Strongman 2005, jakie odbyły się w hali widowisko-sportowej Arena.

 

T.R.829D-43490 T.R.829D-43490

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 5 listopada 2003. Grażyna i Jan Kulczykowie w towarzyswie znajomych podczas uroczystego otwarcia Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar.

T.R.8AF4-2246F T.R.8AF4-2246F

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 31 marca 2002. Porządkowanie stołów po uroczystym śniadaniu wielkanocnym w Fundacji Pomocy Wzajemnej "Barka".

T.R.8D2C-47192 T.R.8D2C-47192

Tomasz Reiss. Polska. Poznań. 16 czerwca 2012. Publiczność dopingująca Reprezentację Polski w piłce nożnej w trakcie transmisji meczu z Czechami w Poznańskiej Strefie Kibica. Podczas 11 dni funkcjonowania Fun Zone śródmiejski Plac Wolności odwiedziło prawie pół miliona ludzi.

T.R.8DF2-45611 T.R.8DF2-45611

Tomasz Reiss. Polska. Kraków. 18 kwietnia 2010. Zgromadzony na rynku Starego Miasta tłum obserwuje transmisję telewizyjną ceremonii pogrzebowych tragicznie zmarłej w Katastrofie Smoleńskiej pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich.

Polityka Cookie
Polityka Cookie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies, nasza witryny będzie je Państwu wysyłać w celach statystycznych. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Więcej informacji w "Pliki cookies".

Copyright © 2013 Monitor Artystyczny

Sklep internetowy Shoper.pl